maanantai 11. joulukuuta 2017

11.

Aloitin aamuni fysioterapiassa. Viime kesän jälkeen oikeassa nilkassani oli tuntemuksia, joita sitten lähdin tutkituttamaan ja tieni vei lopulta Fysixin Iston luokse. Mitään sen erikoisempaa ei jalassa ole, mutta kun rasitus ja vauhti ovat koventuneet niin myös tarvetta hienosäädölle nähtävästi tulee.

Kuvat tältä päivältä. Ei kommentteja.

Erilaisia jumppaohjeita olen saanut ja niitä olen myös lähes päivittäin tehnyt. Juoksujalkineissa siirryin vuosien Sauconyn Kinvarojen jälkeen Feetin kenkiin ja uudet pyöräkengät maantielle on tilattu. Lisäksi pitää pitää huolta, ettei jalkoihin tule kiristyksiä yms. Isto sanoo ystävällisesti, että nämä asiat ovat todellista hienosäätöä, mutta tarpeen koska olen formula. Jotenkin minulle tulee vaan tuosta mieleen se aika, kun F1-kuskit polttelivat varikolla tupakkia ja niillä oli pitkät tukat ja muhkeat viikset. Sen ajan formula mää oon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tämä on kommenttiystävällinen blogi, joten jätä omasi!