tiistai 24. helmikuuta 2009

"Aina kylmä ja koko ajan köhä"

No, onneksi otsikko ei ole ihan totta! Eiliselle oli suunniteltu kaksi ja fiiliksen mukaan jopa kolme treeniä, mutta eikös orastava kurkku- ja korvakipu iskenyt heti aamusta. Suunnitelman muutos ja lepoa. Saattoi olla, että kannatti, sillä tämä aamu alkoi jo paljon paremmin. Taisi kroppa ottaa nokkiinsa sunnuntain hiihdosta, vaikkei pakkasta kauheasti ollutkaan.

Miksi ei olisi jo lämmintä ja talven köhät takanapäin!


Matkalla Lanzarote Ironmanin uintipaikalle.


Perhe-Lemmettylä keskittyy.


Suomalaisten yhteisharjoitus. Heikoimmat jonon hännillä? ;D

4 kommenttia:

  1. Tämän talven flunssa onkin näköjään tuollainen: keneen se on iskenyt, niin hevillä ei päästä irti! Minä olen onneksi pysynyt terveenä, mutta pojalla oli sama kohtalo kuin sinulla: yksi hiihto ja uusi flunssan kierros, kurkkukipu, jne... Ihan tosi stressaavaa :(

    Kivoja noi kuvat! Olen itse niin hidas kuvien ottaja ja laittaja, että blogikirjoitukset harvenisivat kovasti, jos yrittäisin pitää kuva-annin samassa tahdissa...

    VastaaPoista
  2. Joo, nähtävästi ulkoliikunta ei ole nyt kurkun ja hengitysteiden mieleen... :( Mutta nyt sitten olo on taas "normaali"! :D

    Minä yritän aina, vaikka sitten jollain huonolla aasinsillalla, lisätä kirjoitukseen kuvan tai kaksi. Mutta oman hommansa siinä kyllä aina on.

    VastaaPoista
  3. Onneksi selvisit säikähdyksellä!

    Mä laskin, että mulla on marraskuun puolivälin jälkeen ollut 4 viikkoa "terveenä" mutta kun ei nosta kuumetta niin ei :(

    Onneksi mun Rantakunto2015 -projektini ei romahda tähän sairasteluun ;)

    VastaaPoista
  4. Pienet sairastelut, olkoonkin että jatkuvat kuukausi tolkulla, eivät projekteja kaada! :D

    VastaaPoista

Tämä on kommenttiystävällinen blogi, joten jätä omasi!