sunnuntai 6. huhtikuuta 2008

Urakka takana

Lapponia Hiihdot olivat menestys ja olin melko leuhkana, kun mieheni voitti olympiavoittajan sekä maailmanmestarin! :D Mutta jännitystä mahtui myös minun päivääni. Ensinnäkin, kisahan oli etappikisa, eli yhteisaika ratkaisi ja kisoja käytiin maanantaina (60 km), keskiviikkona (50 km) ja perjantaina (80 km). Perjantaina minun tehtävänäni (yksi lukuisista siis) oli lähdön jälkeen siirtyä Pallakselle juottamaan. Muuten hyvin toiminut tiimimme (= Teemu, appiukko ja anoppi) arvioi matkan juottopaikalle hieman väärin, ja noin 60 km osoittautuikin lähes 100 kilometriksi... Meinasi hiukka kiire iskeä. Juottopaikalle ehdin kuitenkin ajoissa ja lopputuloksena 2. sija (Teemulle, ei minulle). Lähes ainoastaan minun ansiostani! ;D

Annoin myös haastatteluja enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Hiihtokilometrejä tuli myös minulle, joskin aika tavalla vähemmän kuin Teemulle...

Nyt ollaan taas vihdoin kotona ja huomenna on pyykkipäivä. Muutamille asiasta kiinnostuneille lukijoille voin kertoa, etttä Lapissa gradu eteni noin neljän sivun verran. Sinne siis! :D

4 kommenttia:

  1. Kiitos energiageelistä pallaksella.

    Esa M

    VastaaPoista
  2. Esa M: Ei mitään, ole hyvä vain! :) Hyvä, että ehdin Pallakselle ennen teitä!

    VastaaPoista
  3. Hieno reissu teillä! =)

    Voitko oikein esitellä ne neljä sivua, kun nähdään, sillä se urotyö laittaa jo tavallisenkin lenkkarin kuluttajan miettimään osallistumista "gradu vauhtiin" - valmennusleiriä Lappiin, Kanarialle, Kiinaan...tai Kuuhun!

    Tapaamisiin =) K-M

    VastaaPoista
  4. K-M: Heh heh! Totta kai mää esittelen aikaansaannosta! Ja vielä ihan luvankin kanssa! Sitähän voisi harkita, että alkaisi järjestämään kursseja aiheesta "Gradu vauhtiin"! :D

    Kiinnostuneita!? :D

    VastaaPoista

Tämä on kommenttiystävällinen blogi, joten jätä omasi!